poniedziałek, 06 wrzesień 2021 14:06

Pozycjonowanie stron Opole

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Łukasz Surma Łukasz Surma pixabay

Pozycjonowanie stron internetowych to temat, którym powinien zainteresować się każdy przedsiębiorca, który chce mieć dobrze widoczną dla klientów stronę internetową.

W dzisiejszych czasach w niemal każdej branży mamy do czynienia z dużą konkurencją. Wiele firm świadczy podobne usługi i często to, czy odniosą sukces na rynku, nie zależy wyłącznie od jakości oferowanych produktów i usług – kluczowe jest także to, czy przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej w sieci ma więc ogromny wpływ na wyniki sprzedaży sklepu internetowego.

Pozycjonowanie stron – agencja SEO Opole

Pozycjonowanie stron internetowych jest obecnie najtańszą, a zarazem najskuteczniejszą formą reklamy dla firmy – oczywiście jeśli zajmie się tym ktoś, kto zna się na rzeczy i wie, jak osiągnąć pożądane przez klienta efekty. Bardzo istotne w tej kwestii jest odpowiedni dobór słów kluczowych – dzięki nim znacząco wzrasta szansa, że klient przeglądając oferty w internecie, kliknie w odnośnik do naszej strony internetowej i to naszej firmie zleci wykonanie żądanych usług. Słowa kluczowe muszą być jednak użyte mądrze i świadomie. Nie wystarczy bezrefleksyjnie nafaszerować nimi tekst. Solidna agencja SEO musi podjąć szereg działań, żeby zwiększyć w wynikach wyszukiwania Google szansę na zdobycie dla firmy nowych klientów.

SEO Opole

SEO Opole

Strony www – pozycjonowanie lokalne w Opolu, a pozycjonowanie globalne w całej Polsce

Mogłoby się wydawać, że lokalne pozycjonowanie stron od ogólnopolskiego niczym się nie różni – w końcu i to, i to ma prowadzić do zwiększenia szans na pojawienie się danego wyniku w wyszukiwarce Google. I o ile cel jest podobny, o tyle droga do jego realizacji jest nieco odmienna. Przykładowo, jeśli po wpisaniu frazy „okulary” strona klienta pojawia się w wynikach wyszukiwania jako jedna z pierwszych pozycji, to już wpisując frazę „okulary Opole” może się okazać, że ta sama strona znajduje się daleko, wśród mniej popularnych wyników. Dlaczego? Bo są to zupełnie inne frazy. Dla nas może wydawać się to bez znaczenia, ale dla algorytmu Google jest to kolosalna wręcz różnica. Jeśli więc powierzymy zadanie pozycjonowania strony agencji, która nie ma wystarczającego rozeznania w temacie, może się okazać, że płacąc tej firmie, wyrzucamy pieniądze w przysłowiowe błoto.

Czym jest audyt i dlaczego jest tak ważny w kwestii pozycjonowania stron?

Krótko mówiąc, audytem nazywamy kompleksową ocenę strony internetowej pod względem dostosowania jej do związanych z pozycjonowaniem parametrów. Jest to związane nie tylko z analizą konkretnej strony internetowej, ale również z analizą danej branży, konkurencji oraz słów kluczowych. Istnieją bowiem schematy, do których klienci są przyzwyczajeni – aby zwiększyć widoczność strony, należy brać je pod uwagę. Do strony www należy dobierać takie frazy, które będą generować ruch, a co za tym idzie, będą przynosić pożądane efekty. Jeśli więc naszą intencją jest sprzedaż konkretnych produktów lub usług, musimy zadbać o to, by skierować klientów na naszą stronę w takim właśnie celu. Przykładowo, jeśli nasza firma zajmuje się montażem płytek ceramicznych, fraza nie powinna brzmieć: „jak położyć płytki ceramiczne”. Zamiast tego powinno być: „montaż płytek ceramicznych Opole”. Taka fraza informuje, że celem potencjalnych klientów jest znalezienie firmy, która zajmuje się właśnie montażem płytek ceramicznych. A o to nam właśnie chodzi.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Copywriting Opole – dlaczego teksty SEO pełnią tak ważną funkcję?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie lokalne, pisanie tekstów na strony internetowe jest niezmiernie ważne – to od nich zależy, jak wysoko w wyszukiwarce znajdzie się promowana strona. Pozornie mogłoby się wydawać, że takie teksty nie przedstawiają zbyt wiele wartości i że niewiele osób je czyta – jak więc mogą wpływać na rzeczywiste pozycjonowanie? Cała tajemnica leży właśnie w użytych frazach. Właściwy dobór słów kluczowych to sedno sprawy. Nie wystarczy po prostu wkleić samych fraz na stronę i liczyć, że to pozytywnie wpłynie na skuteczne pozycjonowanie. Trzeba wiedzieć, jak skonstruować tekst i w jaki sposób używać wspomnianych słów. Tylko posiadając taką wiedzę i odpowiednie umiejętności, możemy liczyć na zadowalające wyniki w wyszukiwarce Google.

Artykuł powstał przy współpracy ze specjalistą od pozycjonowania stron internetowych https://lukaszsurma.pl/