Trzeba się więc nastawić na to, że to, co dzisiaj zdaje egzamin w sklepie online, za pół roku może być już nieaktualne. Nie będąc programistą, nie zajmując się zagadnieniami IT na co dzień, nie sposób samodzielnie poradzić sobie np. z odpowiednią konfiguracją serwisu. Zwłaszcza jeśli byłaby czasochłonna, a nie można pozwolić sobie na to, by aż tyle cennych minut przeznaczać na takie kwestie. Jednak nie trzeba też czuć się wtedy bezradnym i osamotnionym w swoim problemie. Można bowiem skorzystać z pomocy technicznej PrestaShop.
Pomoc techniczna PrestaShop od poniedziałku do piątku
Budując sklep e-commerce na sprawdzonej platformie PrestaShop, wydaje się, że problemów być nie powinno. Jednak Internet jest najszybciej rozwijającym się medium, a także tym, które przechodzi najwięcej przeobrażeń. Trzeba się więc nastawić na to, że to, co dzisiaj zdaje egzamin w sklepie online, za pół roku może być już nieaktualne.
Nie będąc programistą, nie zajmując się zagadnieniami IT na co dzień, nie sposób samodzielnie poradzić sobie np. z odpowiednią konfiguracją serwisu. Zwłaszcza jeśli byłaby czasochłonna, a nie można pozwolić sobie na to, by aż tyle cennych minut przeznaczać na takie kwestie. Jednak nie trzeba też czuć się wtedy bezradnym i osamotnionym w swoim problemie. Można bowiem skorzystać z pomocy technicznej PrestaShop.
Pomoc techniczna Presta rozwiąże problem w stu procentach
W przeciwieństwie do zatrudniania hydraulika, czy elektryka, pomoc techniczna PrestaShop bez trudu poradzi sobie z kłopotem związanym z serwisem e-commerce. Serwis ten jest bowiem już dostosowany pod sklepy, które są oparte właśnie na PrestaShop. Szukając natomiast „zwykłego” fachowca od IT, który dotychczas nie miał styczności z tą platformą albo tylko w niewielkim stopniu, może nie poradzić sobie z zaistniałą sytuacją.
Pomoc techniczna PrestaShop błyskawicznie odnotuje problem i przetłumaczy go na swój codzienny język kodowania i szyfrowania. Dzięki temu już podczas pierwszego kontaktu z fachowcem od PrestaShop można spodziewać się, że przekaże gotowy przepis na to, jak wyjść z tarapatów, bez konieczności poszukiwania dalszych wyjaśnień.
Pomoc techniczna PrestaShop zapewnia komfort psychiczny i żadnych strat finansowych
Wiedząc, jak szybko można rozwiązać swój problem, który wydaje się trudny, od razu czuje się ulgę. Można spodziewać się, że e-commerce na godzinach wróci do swojej pełnej funkcjonalności. Wielu klientów więc nawet nie zauważy, że serwis przechodzi jakiś kryzys techniczny. Pozwoli to oszczędzić wiele środków pieniężnych na ewentualną późniejszą kampanię. Kampanię, która pozwoliłaby pozyskać nowych odbiorców w miejsce tych, którzy by zrezygnowali.
Nie trzeba też martwić o straty finansowe, jakie mogą powstać, gdy sklep nie działa w pełni prawidłowo. Będą naprawdę minimalne, jeśli przekaże się zaistniały kłopot fachowcowi od PrestaShop.
PrestaGuru.pl
Polskie szablony Prestashop